Formula 1’in yeni yayıncısı belli oldu!

Küresel spor, eğlence ve medya kuruluşu beIN MEDIA GROUP, FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası™’nın Türkiye ve ayrıca MENA (Orta Doğu ve Kuzey Afrika) bölgesinde yer alan 24 ülkede 2024 sezonundan başlayarak 2033 yılına kadar yayın haklarının sahibi oldu.

10 yıllık yeni anlaşma ile Türkiye (DIGITURK) ve MENA’da beIN’in amiral gemisi beIN SPORTS ve beIN’in OTT platformu TOD’a abone olanlar deneyimli isimlerin ayrıntılı analizleriyle antrenman turları, sıralama turları ve F1 Sprint ve Grand Prix’lerin her saniyesini canlı seyredebilecekler. Türkiye ve MENA’daki sporseverler tüm yarışları beIN SPORTS üzerinden de 4K / UHD kalitesinde izleyebilecekler. F2 ve F3 yarışları da canlı ve özel yayınlanacak.

Anlaşma MENA bölgesi için özel bir içerik ortaklığını da içeriyor ve Formula 1 ile beIN ilk kez bölgedeki geniş ve tutkulu izleyici kitlesine özel olarak odaklanan içerikler oluşturmak için birlikte çalışacak. Bu kapsamda Doha, beIN’in dünya lideri prodüksiyon imkanlarından güç alan özel bir bölgesel içerik üretim merkezi haline gelecek.

Aksiyon dolu 2024 sezonu, 24 yarışlık rekor bir takvime sahip olacak ve sezon MENA’da başlayıp bitecek. 29 Şubat’ta Bahreyn’de başlayacak sezonun açılış yarışının ardından Mart ayında Suudi Arabistan, Kasım ayında Katar ve Aralık ayında da sezonun son yarışı olan Abu Dubai takip edecek.

Digiturk ve beIN MEDIA GROUP CEO’su Yousef Al-Obaidly, anlaşmayla ilgili “Formula 1’in canlı olarak MENA bölgesi ve Türkiye’yi kapsayan 25 ülkede yeniden beIN’de yayınlanacak olmasından büyük mutluluk duyuyoruz. beIN, Türkiye ve MENA’da sporun tartışmasız evi olmaya devam ediyor ve Formula 1 olağanüstü portföyümüzün en önemli parçalarından biri. Milyonlarca sporsever için heyecan verici Formula 1 deneyimleri yaratmanın yanı sıra merak uyandıracak içerikler ve yenilikçi yayıncılık yoluyla yeni bir jenerasyonun oluşmasını sağlamak için sabırsızlanıyoruz. Bu anlaşma aynı zamanda beIN MEDIA GROUP’un dünyanın önde gelen spor, eğlence ve medya gruplarından biri olarak uzun soluklu başarısının ve bitmek bilmeyen tutkusunun bir ispatıdır.” şeklinde konuştu.

Formula 1 Başkanı ve CEO’su Stefano Domenicali ise “Formula 1’in Bahreyn’de ilk kez düzenlendiği 2004 yılından bu yana, Orta Doğu’da yarışlara ilgi duyan tutkulu bir hayran kitlesinin oluştuğunu gördük. beIN ile, yayın deneyimini arttırma ve Formula 1’i tüm ihtişamıyla evlerindeki hayranlarımıza yaşatma hedefi doğrultusunda, en kaliteli ve özel hazırlanmış içerikleri üretebileceğimiz bir iş ortağı bulduk.” ifadelerini kullandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x